tjenatjena.

Sorry för väldigt dålig uppd. Hänt mycker i veckan, ojoj.
Idag fick vi våra efterlängtade datorer, så vi hade en ganska
lång genomgång om datorerna & prova en massa program
så dom funkade. Datorn är rätt så nice! Hela klassen var
typ inne på facebook osv. Hela klassen verkade vara Blip-freak, haha.

Det var Alicia som frågade om jag ville köra blip & jag sa att det var
rätt barnsligt när man satt i klassrummet, men då sa hon att Anton
hade frågat Erik om dom skulle spela. Så vi gick in, tyvärr blev jag
krossad av Aran , Noah , Joel & Anton! Menmen, imon ska jag se
till att vinna över dom alla 4 på G5 ! ;)

Var en kortis idag med Mikaela, Daniella & Linn. Vi satt alla & väntade
med varsin dator i knäet, på att Linns kille David skulle komma. Tillsist
orkade vi int vänta på honom mer så jag packade ihop och drog mej hemmåt.
När pappa kom utanför Mikas hus, & vi hade åkt ca 1 minut. Såg jag David gå
till bussen. Ajaj.

Men imorgon blir det en tur till ActionPark, ska få följa med Mika, Linn & Daniella &
träffa Fredrik & David. Har träffat David 1 gång innan, men sen har vi int setts mer.

På torsdag blir det innebandy-kväll i Hjällbo, mot Hjällbo scouterna, Albin. Vi kommer
krossa dig. Haha, det blir jag, Alicia & Hampus. 3 mot jag vet int exakt hur många
dom blir men dom blir nog till 100% mer än oss 3, men vi får se hur det går. Imon
slänger jag in en dagens outfit osså,

Har oxå fixat en ny design som ni ser, jag slängde bara ihop något.
Men någon dag ska jag sätta mig ner och fixa ihop en riktigt
snygg en, sen ska jag se till att hjälpa Mikaela med sin blogg.

Ha d gr8!






bild; vår skol-dator probook-hp.
källa; google.




bild; från vår skola.
fotograf; karro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0